Klachtenregeling

Wij zijn erg servicegericht. Liever houden we onze klanten tevreden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat er onvrede ontstaat. Met onze klachtenregeling doen we ons best om een passende oplossing te vinden.

Klacht indienen
Het is wel belangrijk een klacht op tijd in te dienen; volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking wordt gemeld. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken. Wanneer u een klacht heeft kunt u deze per e-mail sturen naar klachten@soneritics.nl of per post naar: Soneritics, De Rosmolen 153, 6932NC in Westervoort.

Afhandeling van uw klacht
Wanneer u per e-mail een klacht indent ontvangt u een bevestiging van aankomst, zodat u er zeker van bent dat uw mail is aangekomen.
U krijgt daarna zo snel mogelijk antwoord op uw klacht. Soms kan het voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben om uw klacht te onderzoeken en/of op te lossen. In dat geval krijgt u uiterlijk binnen 14 dagen reactie.